חיסול סוף שנה באורלון – עד 50% הנחה על קולקציית 2024. אל תפספסו, היכנסו עכשיו!
שאלות נפוצות
Frequently asked questions
תהליך ההזמנה באתר שלנו פשוט וידידותי למשתמש:
בחרו את המוצר שאתם רוצים לרכוש - נווטו בקטגוריות השונות או השתמשו בתיבת החיפוש כדי למצוא את המוצר המתאים לכם.
הוסיפו את המוצר לעגלת הקניות - לחצו על כפתור 'הוסף לעגלה' שנמצא ליד כל מוצר.
עברו לעגלת הקניות - בדקו את המוצרים שבחרתם, ובמידת הצורך, שנו את כמות המוצרים.
המשיכו לתהליך התשלום - לחצו על 'לתשלום' ומלאו את פרטי התשלום והמשלוח שלכם.
אשרו את ההזמנה - בדקו ווודאו את פרטי ההזמנה שלכם ולחצו על 'בצע הזמנה' כדי לסיים את התהליך.
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו אימייל אישור עם כל הפרטים הרלוונטיים להזמנה שלכם.
אנו כאן לעזור בכל שאלה או בעיה, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת תמיכה.
כן, ניתן לשנות הזמנה כל עוד המשלוח לא יצא לדרך. אם אתם רוצים לבצע שינוי בהזמנה שכבר בוצעה, אנא צרו קשר עמנו בהקדם. נשמח לסייע ולעדכן את ההזמנה על פי בקשתכם, כדי להבטיח שתקבלו את המוצרים המתאימים לצרכים שלכם.
אנו מבינים שלעיתים יש צורך לערוך שינויים לאחר ביצוע ההזמנה ונעשה את מירב המאמצים להתאים את ההזמנה לדרישותיכם. אנא צרו איתנו קשר באמצעות האתר, הדוא"ל או הטלפון ונטפל בבקשתכם במהירות.
לביטול הזמנה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי. ניתן לבטל הזמנה עד לשלב בו המשלוח לא יצא מהמחסן שלנו. במקרה שההזמנה כבר נשלחה, אנו ננסה לעזור בכל דרך אפשרית לטפל בבקשתכם.
כדי לקבל שירות מהיר ויעיל, כאשר אתם יוצרים קשר לביטול הזמנה, אנא הכינו את מספר ההזמנה שלכם. זה יעזור לנו לאתר את ההזמנה שלכם במהירות ולטפל בבקשתכם.
אנו מבינים שתוכניות עשויות להשתנות ונעשה את מרב המאמצים להתאים את פעולותינו לצרכים שלכם, בהתאם למדיניות החזרות וביטולים שלנו.